Polskie zamki
Aktualizacja 2017-12-16
Użytkownik:

Hasło:

Loguj automatycznie

Załóż konto
blank
blankOlsztyn - esk verze

Zamek w Olsztynie

 (Olsztyn • Holstein • Przymiłowice) 

Wzmianki
blankWycieczki (Musisz być zalogowany/a)blanktlo




Dodaj nowy temat


 
2006-10-04  00:39 • JURA
Może są na świecie piękniejsze zamki, w piękniejszych miejscach, mające bogatszą historię, wspanialszą atmosferę, i przyciągające swą potęgą znacznie więcej zauroczonych nimi turystów niż Olsztyn. Ale czy znajdziecie taki zamek, który oprucz tego że nie dał się zdobyć Astryjackiej Armi sam zdobył? Olsztyn zdobył! Podbił bez skrupółów i uwięził w sobie na zawsze ... moje serce.




 
2006-08-02  06:58 • Prezes
Zamek moich stron...może nie wygląda zbyt elegancko, ale w latach świetności napewno był piękny.Cóż nie miał tyle szczęścia co inne zamki tego typu, ale miło go obejrzeć.Robi wrażenie jego widok jak sie jedzie z Częstochowy, a zamek powoli sie wynurza z nad koron drzew...Ten widok zawsze na mnie działa pozytywnie




 
2006-06-09  21:45 • Frigida
spędziłam w Olsztynie kilka moich wakacji, pamiętam zamek jeszcze bez całej infrastruktury turystycznej-wstęp za free był i żadnych ogrodzeń. Mój tato znalazł na zamku kilka monet z czasów króla Kazimierza, duzo ich tam jest, co prawda nie sa unikatowe ale bardzo fajna pamiatka:) i jeszcze pamietam "piekło - niebo" - w jednej ze skał są dwa otwory wydrążone przez wodę, jeden jest zawsze suchy-piekło, drugi zawsze ma wodę-niebo;) KOCHAM TEN ZAMEK!!!




 
2006-05-13  20:12 • ASSASS
A ja mam zdjęcie w tej wieży gdzie trzymano tego, który swoje ciało szamał:P




 
2006-05-07  20:30 • Yora
o czym wy ludzie piszecie ???? Jedźcie obejrzeć zamek w prawdziwym Olsztynie na Warmii!!! To jest zamek!! Stolica kraju niegdyś!!! 700 lat,rasowe centrum warowne, a nie jakaś wieza...




 
2006-04-25  19:24 • domek
jakie są koszty zwiedzania?




 
2006-03-22  01:00 • Maruss
kocham to miejsce ;]




 
2005-08-31  05:36 • Marcin
Bardzo przyjemne miejsce. Naprawde warto tam pojechac. Dobra miejsce do wypadów przykladowo do opodal połorzonych grot takich jak grota Olsztynska czy brama Twardowskiego. Warto tez przejechac sie do Ogrodzinca czy Mirowa . Naprawde PIEKNE MIEJSCE!!




 
2005-08-31  00:55 • Iwan
bo byle tam w tym roku




 
2005-05-11  03:10 • arthas
Jestem w posiadaniu wielu inetersujących zdjęć zamku w Olsztynie. Zainteresowanych proszę o kontakt artur.s@wrold.pl.




 
2005-05-10  18:06 • Arthas
Przyjemne miejsce niedaleko Częstochowy, bardzo ładana, spokojna okolica. Świetna baza wypadowa do dalszej eksploracji jury krakowsko-częstochowskiej.




 
2005-04-18  00:51 • aaa
trochu malo tych zamków!!!!




 
2005-03-28  05:30 • kbi
świetne miejsce na rozpoczęcie zwiedzania Jury Krakowsko-Częstochowskiej, kto lubi klimaty geologiczne - niech jedzie.




 
2005-02-27  08:01 • BaRNeY
tez zamek jest odjazdowy!!! a szczegolnie fajnie sie chodzilo na zamek na WAGARY:) pozdro dla klasy IIIa rocznika 2003/04 z gimnazjum w Olsztynie:) PS nr 18 w dzienniku:)))




 
2004-06-23  03:26 • ave
spoko ,ale szkoda,że tak mało zdjęć.polecam wszystkim odwiedzcie olsztyn




 
2004-05-18  22:38 • mk1212
Poprostu... bo jest :-)) - zwiedziłem już dużo zamków w Polsce - ten jest jednym z najciekawszych




 
2004-03-16  20:44 • nikt
byłem widziałem i szkoda że nie można go zobaczyć w całości jak za Kazimierza, stajnia koni niedaleko, biesiady, wycieczki rowerowe itd.




 
2003-12-19  06:43 • Piozus
Wspaniałe majestatycznie wznoszące się ruiny ponad pobliski Olsztyn. Z całą pewnością warto poświęcić dzień na wizytę Może to wam uda się znaleźć skarb lub przejście podziemne łączące według miejscowych wzgórze zamkowe z podziemiami Jasnej Góry w Częstochowie. Ze szczytu w pogodne dni rozciąga się na wiele kilometrów wokół malowniczy widok na Jurę




 
2003-05-12  01:06 • Kacper
Kacper Karliński jest moim przodkiem. Własnie po nim dostałem swoje drugie imię.




 
2000-09-08  23:18 • Marek
BARDZO MALOWNICZO POLOZONE RUINY ZAMKU KTORY NIEGDYS WYGLADAL BARDZO IMPONUJACA STOJAC NA SKALE I ODSTRASZAJAC WROGOW, SZKODA ZE TO TYLKO RUINY ZE NIE MOZNA TEGO ODRESTAUROWAC A MOZE MOZNA ???




 
2000-09-02  15:09 • tatarak
fajne miejsce ...a pokazy sztucznych ogni calkiem ,calkiem, tylko szkoda ze juz mnie tam nie ma




 
2000-09-02  15:05 • pier
Bardzo ladne ruinki, polozone w przepieknej okolicy ....a jaki widok z wiezy ...tylko pozazdroscic ...jezeli jeszcze tam nie byliscie to na co czekacie ????....:-)))




 
2000-04-26  22:29 • mrtin
bylem w olsztynie i mie sie bodoba




 
2000-03-18  21:34 • max
BO JEST MAXMALNIE ODJAZDOWY, CZLOWIEKU ROBI WRAZENIE POKAZUJE ZE KIEDYS BYLISMY PTEGA NIE TAK JAK TERAZ, SZKODA MOWIC




 
2000-03-18  21:25 • komar
kilka lat temu zwiedzalem te ruiny i bardzo mi sie to podobalo




 
1999-12-28  21:38 • xkosci
Są to chyba najpiękniej położone ruiny zamku obronnego w Polsce. Szczególnie duże wrażenie robi wjazd od strony Częstochowy.




 
1999-07-27  01:17 • Maroo
pokazy ogni sztucznych i laserow. Niestety w roku99 po wyborach nowego wojta nie bedzie pokazow szkoda




 
1999-07-05  22:37 • krzys
Bo ma wspaniałą historię. I tam byłem. Panie, i te sztuczne ognie




 
1999-07-05  22:36 • maja
Bo jest piękny




 
1998-10-23  03:58 • Jasam
Bo jest w moim miescie :) poza tym jest dobrze zachowany i w miare oryginalnie.




 
1998-04-06  16:28 • Janko
bo pisal o nim Janko z czarnkowa





Serwis wykorzystuje technologię cookie w celu uprzyjemnienia użytkowania.