Polskie zamki
Aktualizacja 2018-10-22
Użytkownik:

Hasło:

Loguj automatycznie

Załóż konto
blank
blank

Zamek w Nidzicy

 (Nidzica • Neidenburg • Nibork) 

Wzmianki
blankWycieczki (Musisz być zalogowany/a)blanktlo




Dodaj nowy temat


Nidzica 
2009-02-10  01:15 • PIOTR
Odwiedziłem ten wspaniały zamek,zbudowany przez robotników gierkowskich jeszcze mi się nie zdarzyło aby w zamku czekać no otwarcie tak zwanego muzeum dwie godziny i jeszcze przepraszać pana przewodnika że łaskawie przyszedł do pracy. pan przewodnik był zdziwiony tym że wogóle ktoś chce zobaczyć ten zamek i specjalnie przyjechał do NIDZICY.Oprucz tego powiedzał że powiniśmy być zadowoleni z tego że on wogóle przyszedł do pracy.




Zamek Nidzica 
2007-05-10  17:23 • Jagienka
A w Nidzicy jest jeszcze lepszy. Warto go zobaczyć!




 
2006-08-17  05:17 • kamila
zamek w nidzicy jest super :) polecam to miejsce na spacerki.Cuudeńko:*




 
2006-04-20  00:46 • ewa
odwiedziłam zamek w Nidzicy latem 2005r.wraz z moją córeczką.Spacerowałysmy gdy Ola zobaczyła,,prawdziwą księżniczkę',jakiez było jej rozczarowanie-księżniczka zaciągała się papierosem!Na widok dziecka wyraźnie się zawstydziła




 
2006-02-27  20:26 • Ala
zamek podobał mi sie , a w szczególnośći ta surowość murów, poniewaz daje możliwośc przeniesienia się w minione czasy za sprawa wyobraźni. jeżeli jeszcze kiedyś będzie mi dane odwiedzić zamek, ale już nie samej z mężem tylko z dziećmi na pewno odwiedziny po raz kolejny muzeum ale też nocą to ma niesamowity urok.




 
2006-02-18  22:45 • Kasieńka
zamek nie za piekny..:)chyba ze sie spaceruje z chlopakiem po nim:):):)to jest jeszxcez piekniej:*:*:*polecam jechac tam z chlopakiem:*




 
2006-02-17  18:29 • conii
syf władztwo(nieudolne) Domu Kultury i zbędnej akurat w tym miejscu biblioteki




 
2006-02-07  04:41 • Kuba
Zamek ładny i zadbany, byleby tylko odwiedzało go więcej turystów:-) Pożyjemy, zobaczymy...




 
2006-02-04  00:21 • Savi
zamek spoko,ładny widok ale trochę taki... Miłego zwiedzania. Pozdro




 
2005-12-18  06:39 • 
MIESZKAM W NIDZICY DLA MNIE ZAMEK NIE BUDZI ŻADNYCH ATRAKCI, POLECAM ODWIEDZIĆ NIDZICE JEST PIEKNYM MIASTEM .




 
2005-11-12  09:12 • chłop z mazur
Nasz zamek jest wyje....... w kosmos gdyby nie on nic by w n-cy nie było :P Oprócz wron wszystko jest oki :) Kto nie był niech żałuje !!! Ludzie wpadajcie tu Nie bedziecie sie wogóle nudzić............:D:D:D Pod zamkiem mamy zajebioza dyskę MAGNEZ <5-10-15> :D:D:D Pedofile wstęp wolny :D:D:D Dyska ta jest umieszczona w naszej pięknej winiarni :D:D:D Wiec wieta ludziska Alkochola nie zabraknie:D:D:D Pozdro :P




 
2005-10-20  00:53 • juzek
te miejsce jest poprostu cudowne




 
2005-07-27  23:36 • Xbit
Piekne miejsce malowniczo połorzony na wzniesieniu z zamku rozlega sie piekna panorama miasta i wiele legęd zwiazanych z tym przepięknym zamkiem polecam. ;-)




 
2005-06-19  06:54 • rom3k
poprostu fajny zamek :D bo nasz pozdro from nidzica




 
2005-04-29  18:27 • michał smoiński z hotelu
ten zemek jest zajebisty tylko za dużo wrony srają kto niebył niech żałuje




 
2005-04-27  18:40 • wisnia
wymazone miejsce na schacki polecam




 
2005-03-01  20:04 • Zuzanna Żuchowska
Nidzica jest super! szkode że to wiez no ale trudno jest tam dużo turystów radze odwiedzic !




 
2004-10-22  21:11 • ert
super




 
2004-08-01  02:54 • Karol
ten zamek jest wprost idealnym miejscem na odpoczynek! moze nie jest tak piekny jak ten niedzicki, ale ma swój niepowtarzalny klimat... orgnizowane sa na jego dziedzicu walki rycerski, słychac nieustannie typową dla XIV-XV wieku muzykę... miejsce jak z bajki... POLECAM GORĄCO !!!




 
2004-07-30  04:32 • ponury
fajny zamek , szczegolnie polecam hotel, maja tam super loze w ktorym zadna kobieta nie pozostanie bierna:) buziaki




 
2004-07-14  23:39 • raku
zomecek jak zomecek, taki bede mioł...




 
2004-06-30  21:08 • Justysia
Zamek jest fajnie położony, ale za dużo tam starych drzew, które w czsie burzy mogą się złamać.




 
2004-02-28  06:37 • Turysta
Uwielbiam zamek w Niedzicy!




 
2004-02-22  07:30 • Książe
Taki zamek na pewno kiedyś sobie kupię, albo przynajmniej wydzierżawię.




 
2004-02-19  20:29 • Arkadiusz ze Ścinawy
Swoją nazwą bardzo przypomina Niedzicę, ale niestety nie dorównuje tamtemu zamkowi.




 
2004-01-09  01:45 • hwdp
Bradzo piękny zamek




 
2003-12-29  06:18 • Pyrga
Bardzo piękny zamek, kto nie był nich żałuje!!!




 
2000-09-22  19:45 • baba
najpiękniejsze miejsce w europie




 
2000-01-28  02:41 • msz
Malownicze położenie




 
1998-04-28  00:22 • *
Jest cały ze starej cegły, zagospodarowany, ma w murze wielkie kamienne kule-pozostałość po najeździe Tatarów. Wspaniałe legendy o kamieniu tatarskim oraz o odpoczynku Wł. Jagiełły pod zamkiem w drodze na Grunwald.





Serwis wykorzystuje technologi? cookie w celu uprzyjemnienia u?ytkowania.